טיפול אנרגטי

תהליך ריפוי, איזון וניקוי אנרגטי

הטיפולים מתאימים במצבים של כאב אקוטי או כרוני, תחושת לחץ ומועקה, תקיעות, עייפות, אלרגיות ועוד.
כמו כן הטיפולים יכולים להוות תמיכה במצבים של גמילה מהתמכרות, טיפולים ממושכים וטיפולי פוריות.

מטרת האיזון האנרגטי להביא את האדם לרגיעה ומצב מדיטטבי, בו אנחנו עוקפים את מגבלות המודע וצוללים אל תת המודע – כך שהעבודה היא ישירות מולו. האדם שבוחר לעבור את הטיפול, נמצא בשליטה מלאה לכל אורכו. הכוונה שלנו שהאנרגיה תמיד תפעל לטובתו העליונה, בקצב ובדרך הנכונה לו.
חשוב להדגיש כי במצב אידיאלי – הדרך הטובה ביותר לקדם את התחום בו אנחנו מטפלים – היא לעשות עבודה עצמאית במקביל לטיפולים, במידת היכולת ועל פי המסרים המתקבלים. כלומר אין זה מספיק שאנחנו מסירים לאט לאט את המחסומים, חשוב שהאדם יתן אמון ויצור תנועה בחייו אל עבר המטרה שלו – ובכך יטמיע את התהליך וידייק אותו.

לעיתים השיפור יורגש כבר לאחר הטיפול הראשון ובמקרים אחרים – נחוש בהבדל רק לאחר מספר טיפולים – כתלות במצב המטופל, הפתיחות שלו לתהליך וההשתתפות האקטיבית שלו כפי שהסברנו למעלה.

במפגש הראשון נעשה שיחת הכרות, הטיפול לוקח כ-30 דקות בזמן שנקבע מראש ובסופו תקבלו במידת הצורך מסר אישי – לעבודה עצמאית. לאורך התהליך ישנו ליווי בווטאפ או במייל במידת הצורך.


הטיפול הינו טיפול משלים ותומך ואינו מהווה תחליף לטיפולים הקונבנציונליים, הוא מביא לרגיעה ומחזק את יכולות הריפוי הטבעיות של גוף והנפש. 

מחיר מיוחד לתמיכה בנשים העוברות טיפולים כימותרפיים או טיפולי פוריות
150 שקלים לשלושה טיפולים, כ-30 דקות כל אחד – של פעם בשבוע.